dinsdag 29 juli 2014

Stampotique Angelboy

Mijn Stampotique stempels hou ik steeds dichtbij,
dus vandaag wil ik jullie nog eens een kaart tonen met deze prachtige Angel Boy.

I always keep my Stampotique stamps closeby,
so today I want to show you another card with this beautiful Angel Boy.


Met alcoholinkten en Copic Markers op Yuppo papier gewerkt.

I worked with Ranger Alcohol Inks and Copic Markers on Yuppo Paper


Wat Ranger Stickles als afwerking...

Finished with Ranger Stickles...


Heb je zin in nog een voorbeeldkaart met deze Angel Boy? Klik dan hier

Do you want to see another card with this Angel Boy? Click here


Dankjewel voor je bezoekje/reactie! Thanks for your visit/comment!

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stijlvolle kaart, de stickles maken het helemaal af, een top kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Linda, ik ben blij dat je terug bezig bent met kaarten te maken, wat ik kan hier zo van genieten!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card! I really like the background you made with the alcohol inks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die kleuren op de ondergrond...ze laten de stempel zo mooi uitkomen Linda!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Linda! Lang niet op visite eweest hier! Prachtige kaart, ook een mooi diepte effect met de blommetjes! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al zijn de Stampotique stempels niet helemaal mijn ding, jij hebt er weer een echt juweeltje van gemaakt.
    Supermooi!!
    Ik kijk al uit om deze workshop te volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG ! Je kleuren doen het weer en een prachtige afwerking.
    Ik kan er vrijdag jammer genoeg niet bij zijn !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi resultaat, mooie kaart,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stempel heb je gebruikt om deze prachtige kaart te maken. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow dit is schitterend, mooie kleuren en subtiele details!
    Groeten Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo prachtig Linda ! Van jouw werk kan ik telkens weer genieten ! Jammer dat het een beetje te ver is om jouw workshops te volgen. Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat streepje kleur achter de zwarte stempel is echt mooi. Precies of je door een spleetje even de hemel kan inkijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie stempel en die achtergrond mooi mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello, I am so happy to meet you and to find your blog. So much talent and so very inspirational. I am your newest follower.
    Connie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...