dinsdag 22 april 2014

Art Specially Event 2014 in Nijkerk

Hallo iedereen,

Hier ben ik dan met mijn verslag over het Art Specially Event!
Voor ons al de 9e keer!
We zijn gestart in Nuland en via Zeist in Nijkerk beland.
Een superlokatie trouwens!
Zeer ruim en luchtig en alles was toegankelijk voor iedereen.

Wat voor verbetering vatbaar was bij vorige AS-events, dat werd dit jaar weer op punt gezet!
Zo wordt het elke keer aangenamer voor iedereen.

Een dikke dikke dankjewel aan àlle mensen die er weer voor hebben gezorgd dat wij een superleuk, leerrijk en creatief weekend hebben mogen beleven!!

Het was zeer leuk om vertrouwde gezichten terug te zien en anderen waarvan we hoopten ze te zien, die hebben we blijkbaar mislopen toen we hier of daar in de ban werden gehouden door al dat moois.


Om te starten konden we ons verlossen van jassen, pulls enz. bij de vestiaire waar vriendelijke jongelui weer voor instonden.

Voor de hongerigen en de dorstigen was er ook heel wat te verkrijgen.
Alleen jammer dat er daar zo weinig stoelen voorzien waren om te kunnen zitten terwijl je aan het eten was.
Dat is dan ook het enige kleine minpuntje dat ik ook maar kan bedenken hoor.

Wat de workshops, make and takes en demo's betreft :

Eefke Moes, Miranda Degenaars, Audrey M-O, Hermine Koster, Marja de Visser, Geralda Jansen en nog heel veel andere dames waren van de partij om ons te verwennen met heel veel moois.
Ze gaven onvermoeibaar en met veel geduld antwoord op al onze vragen.
En trouwens, de boekjes van velen onder hen zijn zeker de moeite waard om aan te schaffen! Er staan schatten in!!

Hier een paar fotootjes van enkele dames in actie...







Hier al één van de vele mooie kunstwerkjes die Eefke Moes ten toon had liggen...





's Avonds hebben we heel lekker gegeten.
Aan het buffet was voor elk wat wils te vinden en nadien hebben we nog enkele workshops kunnen volgen.



Daarna gingen we, naar gewoonte moe maar zeer voldaan, terug naar onze kamer waar we nog wat nagenoten van onze eerste beursdag en al onze nieuwe spulletjes nog eens bewonderden.

's Morgens was er een lekker ontbijtbuffet voorzien.
Dàt en een goede nachtrust, zorgden ervoor dat we weer helemaal paraat stonden voor onze tweede beursdag.

Naast de Art Specially workshops zorgde bijna elke stand voor een workshop, make and take of demo. Dus iedereen kon zijn gading vinden!

We kregen ook weer een overvloed aan prachtige voorbeelden te zien!
Hier een kleine greep uit het grote aanbod:











Volgeladen met allerlei informatie, veel inspiratie, allerlei nieuwe spulletjes en een veel lichter geworden geldbeugel, konden we weer huiswaarts rijden.

Ohja, en natuurlijk nog wat kiekjes van mijn nieuwe spulletjes!

Stempeltjes en lectuur...
nog wat stempeltjes en andere spulletjes...
En we werden ook nog verwend met een geschenkje hier en daar.

Zo, dat was het dan!
Ik hoop dat ik de mensen die geweest zijn nog wat heb kunnen doen nagenieten en de mensen die er niet konden bij zijn, een stukje heb kunnen doen meegenieten!

Nog een fijne dag verder!



Dankjewel voor je bezoekje/reactie! Thanks for your visit/comment!

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verslag heb je gemaakt van een leuk weekend Linda!!! Ja spijtig genoeg heb ik je gemist, maar ipv 2 dagen ben ik maar één dag geweest omdat ik me niet al te goed voelde,( zou moeten lukken , juist dat weekend!!) volgend jaar misschien beter!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verslag, jullie hebben het naar jullie zin gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi verslag, ik krijg spijt dat ik niet daar was dit jaar, als ik dit zie!
    Ik vraag me toch af waar jij nu staat op foto 1 :)
    Pas heel onlangs, toen ik een kaart zag bij Myriame viel mijn euro...jij geeft workshops bij Lut zeker? Waarschijnlijk wonen wij niet zover bij mekaar uit de buurt dan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ben die tweede van links! Ja, die kaart kan je idd herkend hebben!
      Best mogelijk als je Lut kent, dat we niet zo heel ver van elkaar wonen. Ik woon namelijk bij Brugge.

      Verwijderen
    2. Dan zal het niet ver zijn, ik woon in Jabbeke :)

      Verwijderen
  4. Thanks for your super report, one year I will make it there for the event, my family were there. Have a wonderful day, Shirleyx ps... great purchases :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben op de zaterdag geweest en vond het een heerlijke beursdag. En geniet nu weer van het verslag en de foto's. Volgens mij kwamen wij 's-morgens gelijk aan en heb ik jullie gezien. Maarja ik wist niet wie jullie waren. Jammer, Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om jouw verslag te lezen. Ik heb ook twee dagen genoten.
    IK ben niet blijven slapen. groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk verslag ben zaterdag geweest en idd zoveel te zien en te beleven en zoveel inspiratie als het er nu nog uitkomt dan ben ik tevreden
    misschien wat kort maar ja moest er rekening mee houden dat ik een trip van 160 km voor de boeg had,nu kunnen we er een gezicht op plakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt wel hele mooie dingen gezien, geleerd en gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi verslag Linda! Jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben...
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je dit even deelt met ons, ik was er niet bij maar bij het lezen van je verslag kan ik toch even meegenieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk verslag... Wij zijn ook twee dagen geweest en je krijgt er inderdaad niet genoeg van...
    Je geeft het helemaal weer zoals het was, voor elk wat wils, veel ruimte, veel voorbeelden...
    Het was weer even genieten!!!

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig verslag Linda, en ik ben blij dat ik jou weer eens gezien heb ! Ja, het was fantastisch, hopelijk volgend jaar weer !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je schitterende verslag van Nijkerk!! Kon ik toch nog een beetje meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb eerst je verslag maar eens even gelezen. Wat was het een geweldig event hè??
    Jouw verhaal is echt nog weer even nagenieten.
    Wat was er veel te zien. Ook zie ik hier nog weer nieuwe dingen, die ik heb gemist!!!
    Het was eigenlijk ook te veel voor 1 dag!
    Jammer, dat we elkaar niet hebben herkend, zou leuk geweest zijn om even kennis te maken, misschien volgend jaar?
    Zie dat jij de vogeltjes van Dina Wakley hebt gekocht!! Was ik ook helemaal verliefd op, maar ik mocht van mezelf niet méér geld uitgeven. Had ik al teveel gedaan :-))
    Dankjewel voor het mee mogen genieten van alles wat JIJ zag.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...