woensdag 9 juli 2014

Aquarel bloemenkaartje - Watercolor Flower Card

Dag volgertjes, weeral véél te lang geleden dat ik heb geblogd hé!!

Eerst en vooral wil ik Lieven en Willy, mijn nieuwste volgers, van harte welkom heten op mijn blog!
Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn werkjes.

En hier ben ik dan met een aquarelachtig schilderijtje in de vorm van een kaart,
gemaakt voor een lieve dame die vandaag jarig is.
Ik ben best tevreden over mijn eerste poging om zo'n soort "schilderijtje" te maken.
Wist niet zeker of ik een mooie bloem op papier zou kunnen tekenen, daarom ben ik als basis vertrokken met een stempelafdruk van de Elegant Tulip van Impression Obsession die ik in Nijkerk heb gekocht.
Heb me er enkel op gebaseerd en er dan een beetje mijn eigen ding van gemaakt.
Heb met niets anders dan Distress- en Adirondack inkten gewerkt en vind die mooi en krachtig overkomen.
Enkel de tekst heb ik met Archival inkt gestempeld.

Superleuk om te doen, dus zal ik me daar in de toekomst zeker nog wel eens aan wagen!


Tekststempel/Sentiment :  Stamps

Hello dear followers, long time no blog!

First of all I want to say welcome to my newest followers Lieven and Willy.
I hope I will inspire you with my creations.

And here I am with a kind of Water Color painting/card.
I made this for a lovely lady who celebrates her birthday today.
I'm quite satisfied with the result of my first attempt to make that kind of "painting".
I wasn't sure I could draw a beautiful flower myself, so I made an impression of the Elegant Tulip from Impression Obsession (wich I bought at the Art Specially Event in Nijkerk) and finished it my way.
I only used Distress- and Adirondack inkpads and I like the vibrant colors.
The sentiment I stamped with Archival ink.

Lots of fun!!! So in the future I surely will take another chance!



Dankjewel voor je bezoekje/reactie! Thanks for your visit/comment!

23 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden zeg! Ik hoop dat je dit vaker gaat doen en wij kunnen meegenieten!
    Groetjes uit druilerig Nederland,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor deze kaart heb ik geen woorden. Gewoon super prachtig

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, zacht door de overgangen en toch krachtig door de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart!! Prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi effect...de kleuren zijn geweldig!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Linda!
    Heel mooi gedaan en de kleuren zijn supermooi...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje weer Linda, en ja zo gaan we op weg naar de schilderkunst!!! Je vriendin zal zeker tevreden zijn!!!Prachtig!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, een super prachtige kaart Linda ! Die kleuren, zo mooi, en toch zo'n zachte overgang, geweldig ! Hopelijk mogen we vlug nog eens van jouw kunst genieten !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent een natuur talent, prachtig is ie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend mooi Linda! De stempelafdruk is niet meer te zien, echt knap werk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon prachtig, Linda !!!
    Marina M.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar 1 woord schitterend alsof je dit al langer doet!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart. Mooi al die kleuren rood. Echt heel mooi gemaakt.
    Het is net alsof het met de losse hand is geschilderd. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow it turned out gorgeous, beautiful effect with the painted flower and colours. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartjes zijn steeds juweeltjes om te koesteren en andere om in te kaderen zoals deze
    Liefs, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een streling voor het oog !!!
    Els DW

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow prachtig gedaan!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig geworden in een woord geweldig mooi van kleur. Helaas zijn meer woorden. :) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...