vrijdag 23 augustus 2013

Gelatos Faber Castell - Congratulations card

Graag wil ik iedereen bedanken voor de lovende woordjes op mijn creaties.
Die doen heel veel deugd en zijn een stimulans om verder tijd en energie in mijn blog te steken.

Ook een dankjewel aan alle dames voor de lieve verjaardagswensen en mooie verjaardagskaarten.
Die zijn een bron van inspiratie.
Ik was niet echt van plan om Gelatos aan te schaffen, maar de verjaardagskaart van Maaike en de tutorial van Shari's Art Journal hebben me overtuigd en meteen wilde ik die ook eens uitproberen.
Mijn kaart daarop gebaseerd, maar toch heb ik het net ietsje anders gedaan. Ander papier (vond het zeer leuk om die structuur te benadrukken) nog wat spatjes erop.....
 Kwestie van niet klakkeloos te kopiĆ«ren...
En ik ben overtuigd!!
Gelatos zijn heel leuk om mee te werken!

En tot slot  wil ik nog Ann, mijn nieuwe volgster, van harte welkom heten.
Hopelijk kunnen mijn werkjes je blijven boeien! Geniet ervan!


I want to thank everyone for the lovely comments on my creations.
They stimulate me to continue to put time and energie in my blog.

Also thank you very much for the lovely birthday wishes and -cards I recieved.
They inspire me.
Until now I wasn't convinced about the Gelatos, but Maaike's birthday card and Shari's Art Journal tutorial convinced me and I wanted to try them out immediately.
My Congratulations card is based on it, but I didn't totally copy it.
Other paper (I like the structure), splattered a bit....

And I'm convinced......
Gelatos are so much fun to work with!!!

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart weer Linda, heb nog nooit gehoord van Gelatos, ik veronderstel dat dit de kleuren geeft?? In elk geval super mooi resultaat!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk spul he die gelatos!
    Je kaart is schitterend!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi hoe de structuur naar voren komt! En ik snap helemaal dat je overtuigd bent!

    Groetjes en alvast een fijn weekend gewenst!
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend!! Wat een prachtige kleuren. Ook ik ken de gelatos niet, maar ga mij er eens in verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, prachtige kaart! Ik moet eens op zoek naar die tutorial...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, vergeten de link toe te voegen.
      Bij deze vlug in orde gebracht.
      Dankjewel Anneke en veel Gelatoplezier!!
      Groetjes, Linda

      Verwijderen
  6. Wow gorgeous card, love the colours and your design. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Opnieuw een bijzonder mooie kaart, echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een mooie en zonnige kaart,mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Linda!
    Ik heb het filmpje eens bekeken want die "gelatos" kende ik niet. Het ziet er inderdaad fantastisch materiaal uit. Ik vind jouw kaartje eigenlijk veel mooier dan in het filmpje, zoals jezelf zegt de structuur van het papier komt prachtig uit zo. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Lindeke, zeker komt de structuur hier juist mooi tot z'n recht....ik heb ze liggen en wil er graag eens mee spelen.......maar zo ook met het Yupo paper, de Gelli-plate, de te Gekke krijtjes...nieuwe stempels, nieuwe acrylverf.......haha de dag is te kort
    lieve groet, miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo, ik vind dit zo een mooi kaartje. wil ik ook wel eens proberen maar weet helemaal niet hoe aan te beginnen :) via je mail ben ik hier terecht gekomen :)
    groetjes Nathalie
    dit is mijn blog http://nathaliepritav.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig vrolijk kaartje! Leuk dat je er Anneke mee inspireerde!
    't Wordt tijd dat ik mijn gelatos eens uit hun verpakking haal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! De gelatos heb ik nog steeds in de winkel kunnen laten ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...