donderdag 26 september 2019

Out of my comfort zone

Onlangs volgde ik een workshop gegeven door Miranda Degenaars.
Dit was eventjes uit mijn comfort zone stappen want
deze kaart was véél meer kleur- en knipwerk dan ik gewoon ben.
Het is me uiteindelijk toch gelukt om ze thuis verder af te werken.



Recently I followed a workshop given by Miranda Degenaars.
This was a "stepping out of my comfort zone" moment.
This card was a lot more coloring and cutting then I am used to,
but I eventually managed to finish it at home.



Dankjewel voor je bezoekje/reactie! Thanks for your visit/comment!

4 opmerkingen:

  1. Tof dat je terug bent in Blog land. Knappe kaartjes heb ik hier weer zien verschijnen. En even uit je comfortzone kan je maar inspiratie bezorgen... Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Els. En je hebt gelijk wat het uit je comfort zone treden betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig en heel speciaal van kleur!! Super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de lovende woordjes Maria! En dikke merci voor de hartelijke ontvangst!

      Verwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...