vrijdag 17 april 2015

Stencil kaart

Welkom en dankjewel aan mijn nieuwste volgsters!
Hopelijk kunnen mijn creaties jullie inspireren.

Welcome and thank you to my newest followers!
Hopefully my creations will inspire you.

Voor deze abstracte kaart koos ik ervoor om te werken met een Dylusions stencil, mijn brayer, Paintdabbers en Cut'n dry foam.
Eerst en vooral maakte ik een achtergrond met Paintdabbers en een brayer.
Daarna bracht ik heel veel lagen boven elkaar aan met de Paintdabbers en stencil.

For making this abstract card I used a Dylusions Stencil, my brayer, Paintdabbers and Cut'n dry foam.
First I made a background with Paintdabbers and a brayer.
Then I put many layers with the Paintdabbers and stencil

Tekst/Sentiment : aLos 41


TCW459


Ik wou ook nog een variatie met bloemen maken.
I also wanted to make a variation with flowers.

Voor deze bloemenkaart werkte ik met een andere Dylusions Stencil en dezelfde technique.
For this flower card I worked with another Dylusions Stencil and the same technique.

Tekst/Sentiment : aLos 15

 Dylusions Dotted Flowers




Dankjewel voor je bezoekje/reactie! Thanks for your visit/comment!

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige abstracte kaarten, schitterend van kleur en heel stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg mooi uit ! geslaagd hoor,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow prachtige kaarten, ook de kleuren spreken me erg aan!
    Fijn weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Linda, heel mooie abstracte werkjes en zoals steeds stijlvol!!!Zo eenvoudig kan echte kunst zijn!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het volkomen met Maria eens Linda. Zoals gewoonlijk prachtige kaarten zonder veel franjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie n kaarten ook de kleuren. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kaarten, in prachtige kleuren, Linda ! Het was zo tof, je weer eens te ontmoeten ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, weer 2 schitterende kaarten in prachtige kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie dingen heb je weer gemaakt!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een echt kunstwerkje !
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. idd echte kunstwerkjes mooie kleuren af!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Both cards are amazing, I love the design very much.
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...