maandag 2 maart 2015

Different Colors - Kalligrafie

Van harte welkom en dankjewel aan mijn nieuwe volgsters!
Ik hoop dat jullie het hier aangenaam vertoeven vinden!

Welcome and thank you to my newest followers!
I hope you will enjoy it here!

Dit kaart/boekje maakte ik een tijdje geleden voor een lieve dame die het met enige vertraging heeft ontvangen.

This card/book I made a while ago for a sweet lady who received it with some delay.






Eerst maakte ik een achtergrond met acrylverf en brayer.
Daarna schreef ik wat kalligrafie met passende illustratie.
Daarna stempelde ik de Ginko Leaf S-00175 van Different Colors.

I started making a background with acrylic paint and a brayer.
Than I wrote some calligraphy with the matching illustration.
Than I stamped the Ginko Leaf S-00175 from Different Colors




Dankjewel voor je bezoekje/reactie! Thanks for your visit/comment!

10 opmerkingen:

  1. Een prachtig geheel Echt heel erg mooi.
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Vind het grafisch, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi projectje weer Linda, eentje dat jij alleen kan creëren!! Super,Linda zal er zeker blij mee zijn!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, super mooi design!!! Dit model staat ook nog steeds op mijn to do list, je hebt me geïnspireerd Lindeke, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, super mooi gedaan ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een prachtig werk !! Je kan er wat van hoor ! Een dikke proficiat !
    Liefs, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow dit is echt schitterend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. in 1 woord "prachtig"
    els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf!!!
    Creatieve groetjes, Anja.
    pssst, ben gelijk maar volger geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...