vrijdag 24 februari 2017



Wat is het lang geleden dat ik nog geblogd heb!!
Door omstandigheden was er van mijn hobby uit te oefenen geen sprake meer, maar stilletjesaan keert het terug!

Mijn eerste creatie heb ik in een kadertje gestopt maar kan natuurlijk ook als kaart dienen.
Ik gebruikte volgende Impression Obsession stempels:
Nautilus F4345, Watercolor grid texture E13221, Seashells B9009







Ook gesso, Paintdabbers, Distress inkpad, Golden Open en bladgoud kwamen eraan te pas.



Dankjewel voor je bezoekje/reactie! Thanks for your visit/comment!

8 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige creatie Linda ! Ik ben zo blij, dat je er weer bent ! Tot ziens misschien in Nijkerk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Carina en Enny! En ja hoor Enny, Nijkerk staat terug in mijn agenda! Dus wellicht tot dan! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig werkje ! Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie Linda, ik kijk al uit naar je workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een ontzettend mooi werkstuk geworden, Linda.
    Wàt mooi van kleur! ❤️
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...