maandag 15 december 2014

Geschenkje gekregen

Onlangs won ik deze set kaarten met enveloppen gemaakt door Willy Duit.
Ik vind ze prachtig!
Nogmaals een dikke dankjewel Willy! Ook voor het linkje!

Voor wie haar werk nog niet kent is een bezoekje aan haar blog Inktspatten & Zo zeker de moeite waard!


Recently I won this set of cards and envelopes made by Willy Duit.
I think they are wonderful!
Again, thank you very much Willy! Also for the link!!

For those who haven't seen her work yet, a visit to her blog Inktspatten & Zo is definitely worthwhile!



Dankjewel voor je bezoekje/reactie! Thanks for your visit/comment!

5 opmerkingen:

  1. Super leuk om te lezen dat je blij met de kaarten bent en bedankt voor je lieve bericht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Ik kan mij goed voorstellen dat je blij bent. Zou
    ik ook zijn. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige set!! ( Ik was ook bij de gelukkigen!!!) Langs deze weg wil ik jou en de jouwen ook een fantastische Kersttijd en veel geluk en een goede gezondheid voor veel creativiteit toewensen voor 2015!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...