donderdag 4 juli 2013

Toscane

Na een tijdje niets van mij te hebben laten horen, ben ik terug van weggeweest!
Nog niet met een creatie want daar heb ik eventjes de tijd niet voor gehad.
We zijn net terug uit Toscane. Een pràchtige plek om te vertoeven!
Enkele fotootjes... (een klikje om te vergroten)
Maar eerst en vooral wil ik mijn nieuwste volgster Anne-Riitta welkom heten!
Geniet ervan!


I haven't been bloggin' for a while, but now I'm back!!
Not with a new creation, because I haven't had time to be creative yet.
We've been visiting Toscane. It is such a beautiful place to be.
A few pictures... (click to enlarge)
But first of all I want to say welcome to my newest follower Anne-Riitta!
Enjoy!








 



5 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een rustgevende vakantie geweest, hele mooie foto's toon je ons hier!!! Nu kan je er weer tegenaan, in ben benieuwd naar het moois dat je ons zal laten zien!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's, mooie natuur ! Eventjes er tussen uit kan worden doen !
    Tot hoors
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's, je hebt een heerlijke vakantie gehad zo te zien!
    Fijn weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, mooi is het daar, hè? Wij zijn er ook geweest een paar jaar geleden. Je foto's zijn prachtig, mooie panorama's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtige foto's, en jullie hebben zeker een heerlijke vakantie gehad ! En nu begint hier ook eindelijk het mooie weer, dus kan je voort genieten ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...