woensdag 30 januari 2013

ATC Flowersoft

Dit is één van de atctjes die ik maakte voor een persoonlijke swap met Maria.
Op de hartjes van de bloemen heb ik Flowersoft aangebracht en nog wat bewerkt met acrylverf.
Oranje is niet meteen een kleur waar ik veel naar grijp, maar af en toe wil ik toch wel eens iets anders...



This is one of the atc's I made for a personal swap with Maria.
I put Flowersoft on the hearts of the flowers and I finished them with acrylic paint.
Orange is not a color I use a lot, but once in a while I want something different..

3 opmerkingen:

  1. De ATC is prachtig, Linde, haha, het is flowersoft, ik dacht dat het een soort nagemaakte mos was, heel mooi,veel structuur en mooie felle kleurtjes, helemaal mijn ding!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt de kleuren prachtig Linda !! En heel mooi met die Flowersoft ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben juist via via op uw blog gekomen en heb eens goed rondgekeken. Mooie dingen maak jij. Ik blijf zeker op bezoek komen !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je bezoekje en het plaatsen van een reactie!
Nog een fijne dag!
Groetjes,
Linda

Thanks for your visit and leaving a little note!
Have a nice day!
Greetings,
Linda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...